14/12

ja, vad morgondagen hade att erbjuda idag var besök av mamma och lillebror.
Sedan kom syster med barna och hälsade på. Så full rulle även idag hehe.
Linus har vi kvar här som sitter och spelar tv spel, är väl vad som händer när nån av bröderna är på besök.
Själv ska jag nog se vad frysen har att erbjuda till lunch.
Hör Christer står i kartongerna, så bäst att göra lite vettigt jag med.

Och så var det ju lilla Vickevire som ringde som väckarklocka i morse, "Prata christer" är det första jag hör, inget om o prata med moster icket, hehe! =)


Men men, blir kanske mer blogg senare men nu käk.

Vart är all positiv energi?! Här iofs, men tror jag skulle behöva dela med mig.

TJONG!


Kommentarer
Postat av: simone

haha så är de med Tindra med..

hon ska prata med Anders eller Max..sen frågar hon va katterna gör..sist jag =P hahaha..

jag är positiv =)

2009-12-14 @ 18:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0