30 + 5

Tiden bara rinner iväg, går såå fort.
Inte länge kvar nu innan man får se det mest underbara i sitt liv. *Längtar*

Men nu har julen gått, tackar vi för att det gick smidigt undan.
Och vi är mitt upp i en flytt så nyårsafton bär det iväg mot Grums med flyttlasset.

Men idag blir det lugnt med packningen för idag ska vi fira Christers underbara mamma som fyller 50.
Ser fram emot god 50års kalas mat hehe.

Längesen jag skrev, som vanligt men ett litet inlägg nu är väl bättre än inget, skriver nog mer ikväll om tiden finns!


Kommentarer
Postat av: simone

jag skrev nyss ett inlägg ju...men krångel som vanligt..

jag skrev de att ni är så välkommna så =)

och att ni kommer stå brevid oss på parkeringen..och att ni får tat lugnt när ni ska i och ur bilen när de blir bb dax..ingen dörr i våran bil..:P hahah

2009-12-29 @ 19:49:21
Postat av: Marielle

Oj oj, nu var du verkligen långt gången :) Du är smart som flyttar nu när du inte får bära tunga saker :D Då kan du med gott samvete ge order, haha.

2009-12-30 @ 06:28:16
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha ska försöka tänka på det simone =P Och tack!

Oh ja marielle, här ska det tas lugnt o peka hehe. Tror inte dom vill ha med mig jag blir nog kvar här o dricker kaffe o ordnar det sista :P

2009-12-30 @ 08:50:21
URL: http://innandukom.blogg.se/
Postat av: simone

hahah..jaa peka gjorde du..men jag bar för dig..de kartongerna ja tog..

själv så jobba jag ju vecka 38 ut..så visst går de att göra massor..men säckarna på jobbet var en pina i slutet..och runt toasitsen va ingen lek..huga..men som sagt ä'r de någon som säger nått gumman så säger du simone gjorde för mig.hahahah

2010-01-02 @ 10:42:21
Postat av: Helena

Ja va snällt du hjälpte till! <3 OCh tack alla dom som hjälpte oss.

fattar inte hur du orka jobba in i d sista, gör ont i mig bara o tänka på det:D Var tappert!!

2010-01-04 @ 19:35:45
URL: http://innandukom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0