9/12

Godmorgon folket, eller god förmiddag?!
Älsklingen ligger fortfarande i sängen och sover, tror jag. Han har inte pratat på länge så han somna nog om.
Varit en knepig natt, vaknade två gånger av att jag höll på att kräkas :S
Sen vid 3-tiden var jag tvungen att kliva upp o gå runt lite, bäddade ner mig i soffan och där somnade jag gott igen till tv:n.


Vaknade strax efter nio och då var det bara att sätta igång med dagens sysslor.
Fixat med föräldrargrupp i Grums, som dom än inte startat upp men var på G.
Fixa upp lite nya gardiner och plocka undan.  
Ikväll blir det att åka och tala snällt om vart alla tapeter ska vara, efter det julbord.
Smarrigt !! =D

Veckan som gått då, vi var på visning på sjukhuset. Bildvisning om förlossning och en massa fakta. Hade förväntat mig mer men men, skulle komma nya bilder osv efter nyår så man kanske ska ta sig en till titt då.
Tisdag tillbringade vi hos underbara svärmor som bjöd på gott hembakat bröd till frukost.
En sväng på stan, Christer fick äntligen tid till att vaccinera sig, så lär väl ha en dödssjuk pojkvän här hehe.
Sen blev det hem och kände lugnet.



Älsklingen ska vara hemma i två hela veckor, vilken lycka.
Varit borta mycket nu så på tiden att få lite tid med honom =)
Tack för att du är den du är, mitt hjärta, min bästa vän, mitt allt.
Älskar dig.




Och den lille han lever som en akrobat tror jag, ibland är han mer vild än tam hehe.
Börjar kännas så mycket och synas så det är heeelt underbart.
Men min smärta försvinner ju dock inte, knappt att man tar sig framåt. Får vanka sig fram, tar tid att kliva upp ur säng/soffa, ja allt tar längre tid överhuvudtaget.. Men men, som sagt det är garanterat mödan värt sen när vi får hem prinsen.


Kommentarer
Postat av: simone

all smärta är värt de du kommer att få hålla i din famn ^^

ska på julbord nästa vecka ja =P mums...

jasså de va inget att ha visningen..tur att jag inte va med de ;) och spände ut magen..HAHAH

2009-12-09 @ 13:53:23
Postat av: Lindaaa

Håller me ovanstående de är värt ALLT ä ju så mysigt me en liten sen :)Kram kram

2009-12-10 @ 11:24:50
URL: http://lillindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0