Bm

Idag var första kontrollen hos barnmorskan.
Allt såg bra ut och hjärtat slog så fint. Låg på 153 så det var ju kanon!
Nackdelen är väl att jag har foglossningar och det känns.
Så att köpa bälte blir det nu och se om det blir bättre annars blir det besök hos sjukgymnast!
Men skönt att veta att allt är bra med vårat lilla hjärta..
Och så gick jag tydligne in i v. 25+0 idag så beror ju helt på månadens dagar. Jag själv trodde ju att jag givk in i v.25 i morgon, men icke =)

Haft Linnea på besök under dagen, lät henne kika på Paranormal activity.
3e gången jag ser den nu men förbannat lika rädd varje gång.
Så jag hoppas innerligt att min älskling väljer att komma hem ikväll..
Vilket han då inte var sugen på i morse men man vet aldrig, kanske han får hemlängtan.

Igår kväll stod vi och kika på två råddjur som stod vid vägkanten, söta små fyrbenta djur.

Nu blir det att fundera över maten =)


Kommentarer
Postat av: Simone

Så gulligt:) jag och anders satt och titta på när ett rådjur stod och käka av grannens burkar i måndags morgon.. Inte illa och våga sig så långt in på gården:)

2009-11-18 @ 18:27:01
Postat av: Helena

Ja dom är ju supergulliga.. Ne inte dåligt, men där nere kryllar det av rådjur. =D

2009-11-18 @ 19:26:13
URL: http://innandukom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0