=)

Torsdag.

Har haft bror på frukost och kaffe besök.
Tvätt tid nu mellan 12-17 mindre roligt men dock ett måste.
Annars blir dagen lugn som det ser ut nu.

I morgon blir det till vet. med Charlie. Skönt att få kolla så han mår riktigt bra för jag har på känn att det är tvärtom. Får bara hålla tummarna och hoppas på det bästa.
Blir en hälsokontroll, kolla om det är klåda han har efter en ev allergisk reaktion.
Han har varit helt frisk i 3½ år nu så förvånar mig inte om han är sjuk. Min lille plutt. Som också går mig på nerverna ibland hehe.
Han har kanske på känn att jag är gravid osv för han beteér sig inte som vanligt. Men men, återstår att se i morgon.

Och i morgon kommer även Christer hem och tar helg, men han ska lika fort iväg igen på lördag och åka Birka båt med företaget. Åter på söndag kväll och iväg och jobba igen måndag morgon. Så mycket tid med honom får man inte denna helg =(

Får se vad man då ska hitta på, är lite sugen på att gå ut och träffa folk men blev bjuden till bror och Linnea så kanske tar mig en natt på landet. Vore rätt skönt ändå. Beror helt på också hur Charlie mår. :)

Ja just ja, kanske skulle dra mig ner i tvättstugan nu och hänga tvätten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0