Godmorgon. . .

folket.

Ny dag med nya möjligheter.
Natten har varit en springa-på-toa-stup-i-ett-natt, han måste tycka det är jätteroligt att trycka mot mammas blåsa. Varit uppe och fått i mig samrin också, halsbränna är väl en av dom negativa saker med att vara gravid. Hade ni det också?

Men annars har jag sovit som en stock, trodde jag skulle få problem eftersom jag försöker sluta med min älskade nässpray så tät är bara förnamnet, men lyckades även vinna över den. (än så länge)
Dessutom tycker Christer att det är nog med att köpa dessa sprayar och skulle inte förvåna mig om jag blir bannad från dom på apotket hehe.

I detta nu väntar jag på att syster, hennes sambo och lilla Isak ska komma och besöka moster. Senare kommer även min mor och lillebror, blir nog en toppen dag. Ännu mer tidsfördriv så blir det snabbare torsdag =D

Charlie, ja Charlie.
 Undrar om han mår riktigt hundra, tror det får bli att ringa Gunnarsson för en hälsokontroll på honom. Har börjat spy allt för mycket för att vara min pigga och krya bebis.

Nej jag får väl ta och göra mig till människa nu, frukost och kaffe. =)

Hinner nog med en rad eller tio senare. Tills dess, ha en underbar dag !!!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jadå, halsbränna hade man ofta! Visst är de väl mysigt att springa upp o kissa några droppar hela tiden ;) Men du vet, det är ju en bra mental förberedelse, för upp och springa ska du göra sen också :D

2009-11-11 @ 11:33:55
URL: http://missmellan.blogg,se
Postat av: Helena

Haha alltid ett försök till o vara rolig marielle :P Ja man ska väl inte klaga, men längtar tills han kommer =) Så jag kan springa o springa upp o ner med honom :D

2009-11-11 @ 11:41:18
URL: http://innandukom.blogg.se/
Postat av: Simone

Jag hade de inte så jobbigt med hälsbränna faktiskt.. Någon enstaka gång.. Men inget märkvärdigt.. Va jag kmr ihåg iaf:) du och din nässpray;) hoppas de inte är nått allvarligt med charlie mannen.. Och du, med att springa upp på nätterna gör man i sömnen många gånger med, haha.. Iaf jag.. Ibland tänker ja.. Hm. Var jag upp i natt? Enda beviset för de när jag inte minns är att titta till vällingen:) haha.. Men att gå upp på natten och så är värt varenda minut när man ser va mck man får tillbaka:) men kisseriet innan kunde man ju få slippa.. Och flera ggr per natt med.. Och de är inte att tänka att man inte orkar gå på toa inte.. För annars vaknar man 10 min senare igen.. Haha.

2009-11-11 @ 12:09:15
Postat av: Sandra

Hallå hallå... nu e de ju vääldigt lääänge sen jag va gravid visserligen..men jag minns nässprayen o de ilskna läkarna som tyckte att de borde få ett slut på pyschandet hehe..

Halsbränna, o ja detta kissande ..jisses...åhåh..de värsta av allt ( som jag minns nu ) FOGLOSSNINGARNA !!



De bästa me gaviditeten måste ju ändå va när man sett ultraljudsbilden och när de började röra sig i maggen ... =)



Föresten... välkommen till bloggandets värld Hälääna ..Kraam hoppas allt e bra me dagg!!

2009-11-11 @ 16:42:23
Postat av: Sandra

viskar.. min senildemens gjorde att ja glömde länka hem till min blogg ... =P

2009-11-12 @ 00:29:46
URL: http://flickornanilsson.blogg.se/
Postat av: Simone

Hon får skaffa en till då, dementas blogg, är de något du glömt att tillägga bara att skriva i den,. Haha

2009-11-12 @ 08:08:42
Postat av: Helena

Ja det finns nog gott med negativa och positiva grejer det här. Ha en bra dag ladies.

2009-11-12 @ 11:41:25
URL: http://innandukom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0