Just another blogger. . .

Ja det är väl jag det. Gett mig in i bloggarnas värld, se hur länge jag har orken och lusten att skriva.

Innan du kom, säger väl kanske allt om denna blogg. Vill dela med mig om min vardag,
förändringar i min vardag kanske man kan uttrycka sig också, av min graviditet och min kärlek till min underbara pojkvän som jag delar denna upplevelse med.
Och nu även med er, uppenbarligen =)

Just för tillfället har förändringarna skett med mig själv, knubbsäl med större kläder osv.
Men den bjuder jag på, njuter till fullo att gå i mina mammatrosor, mammabyxor och allt vad det nu innebär.
Humörsvängningar, jag säger då det, männen har det inte lätt haha. Så tummen upp för dig älskling som står ut och tar hand om mig. I alla väder och kläder.
Vi kommer att få den underbaste belöning senare som är värt allt!
En son




V. 23+5
och det rör sig för fullt där inne, helt otroligt att en sån liten figur kan vända upp och ner på hela magen.
Man kan inget annat än bara le  ♥


Tisdag och inget speciellt har hänt.

Pratat med Simone i en all evighet känns det som, men alltid lika trevligt och fullt med skratt. Ska bli härligt att flytta granne med henne, inte bara för telefonräkningens skull utan även för gott kaffe och sällskap hehe!
Tur man har en sån vän som verkligen förtår sig på en, skumt hur lika vi tänker och vårat agerande är skrämmande lika. U know.


Saknar så klart min bättre halva som är ute på jobb. Men på torsdag tar han helg och denna helg kan jag säga kommer att bli den bästa på länge!!! Längtar så..


Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Men åh, vad skådar mitt öga!

2009-11-10 @ 17:15:59
URL: http://missmellan.blogg,se
Postat av: pontus

fin blogg:)

2009-11-10 @ 17:22:25
Postat av: Helena

Haha jadu Marielle. Det är vad det ser ut som! Får se hur länge jag tycker detta är skoj :P

2009-11-10 @ 17:24:48
Postat av: Helena

Tack Pontus=)

2009-11-10 @ 17:25:19
Postat av: Marielle

De ska du säkert tycka är roligt! Jag kan länka dig från min blogg :)

2009-11-10 @ 18:08:40
URL: http://missmellan.blogg,se
Postat av: Simone

Åh gumman.. Va glad jag blir att läsa din fina blogg:) ska bli skit kul att ni ska flytta hit.. Men du inge högljutt, såg att de va minderåriga som läser så bäst jag inte skriver ut;) ha ha.. Men du vet jag ja menar.. Annars får du med oss att göra;) ha ha.. Telefon räkningen va de ja.. Skrattar.. Vart vi än har bott nog fan har vi alltid hållt ihop.. Och haft koll på varandra:) och kul ska vi inte snacka om att vi haft.. Minnen pluppar upp på en gång.. Första är moped.. Säger inget mer.. Haha.. Ja du betyder jätte mycket för mig:) och mer minnen får de bli.. Vi är inte klara än , eller hur?

2009-11-10 @ 18:42:53
Postat av: Helena

Ja gör det marielle =)



Hahahaha rolig du simone, vi skulle ju överrösta varandra =D Ja herregud, vilka minnen!!

Stackars Henka, han som var så rädd om den där haha!

Blir nog kanonbra det här, vi har flera år framför oss o bygga minnen på =) Du betyder mycket för mig med, love u !

2009-11-10 @ 19:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0