Längesen...

jag skrev nu.
Trodde ändå att jag skulle kunna hålla efter, vad gick det? 3,4 inlägg sen ett par dagars mellanrum hehe.
Men nu får jag väl uppdatera er lite om vad som hänt och sker.

24+5
Christer kände vår son för första gången i fredags.
Stolt pappa!
Jag har ju känt honom sen v.19 drygt men var en otrolig känsla att få dela den med sin älskade.
Skönt att han också får känna den underbara som lever rullan där inne.
I morgon ska vi till BM, mäta,väga, lyssna på hans hjärta.
Christer ska även med dit för första gången. Ingen som vill missa sitt barns hjärtljud.
Och jag mår hyffsat, lite små ont i nedre delen men fullt normalt. Vilken känns bra!



14/11 -09
Är också en dag att minnas. Vår förlovningsdag.
Kan inte önska mig ett bättre liv. Älskar mitt liv tillsammans med Christer och snart vår son.

Lite inköp har det blivit denna helg också.
Barnvagn, bilbarnstol, bokhyllor, tv bänk, bänk till barnrummet, "Tripp trapp trull".
Lite annat små tjoller.
10 veckor innan barnvagnen kommer så var att på tiden att fara o kolla efter en =)

Nu har jag min käre lillebror på besök som jag får till sällskap heeeela dagen lång. Ikväll kommer Koffe och ska skriva på kontraktet på lägenheten så då kommer även Ida som äger denna lägenhet. Trevligt att kunna hjälpa andra med saker och ting. Som nu, lägenhet.

Pratat även med min hjärteochbästevän Simone, vi tjatar nog hål i huvuden på varandra snart som vi strir hehe.
Inte några minuter vi pratar utan går oftast upp mot en timma, eller två ;P
Men så är det när det händer mycket i ens liv ovh vi har mycket att dela o prata om. Tack för att du finns :)

Pratade med Maggan igår, vilket också var väldigt trevligt eftersom det var ett tag sen. Och där blir det också oftast ett bra tag innan vi får tummen ur att lägga på hehe. Ser fram emot en norrlandsresa till hmm, våren? Sommarn? Ja när det nu blir så blir det nog väldigt spännande. Saknar dig.


Älskar dig Christer♥


Kommentarer
Postat av: Simone

Tack själv gumman! Ska bli så skönt och kul när ni flyttar hit:) du kmr inte få en lugn stund utan mig och Max:) haha..

2009-11-17 @ 19:21:03
Postat av: Helena

Nej det ser jag fram emot =D

2009-11-17 @ 20:35:36
URL: http://innandukom.blogg.se/
Postat av: Magda

Jadu lillan det var himla trevligt!! Sen ahde vi ju lite update to do! Hehe.. Men i September nästa år måste ni iaf komma upp ;) Sen får vi se om vi kanske kommer i Mars ;) Miss you toooo

2009-11-17 @ 21:20:25
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0