Sköna måndag. . .

Ännu en ny vecka.
Vad har man för planer då?

Idag har jag Victor här som härjar med moster, men nu ligger han helt utslagen och sover så sött!
Underbaraste ungen. . .

Hmm, i morgon blir det nog bara lugnt, många som är sjuka nu rädd som tusan att dra på mig nått.
Christer jobbar till på torsdag, vilket är tur för har bara träffat han några timmar i helgen eftersom han var iväg med firman. Lyckad resa? Jadu, pojkar kommer alltid att vara pojkar hehe.
Fredag ska vi till vet. med Charlie (peppar peppar). Sen smyckesparty hos Simone. Christer är verkligen super peppad, eller hehe. Bara att bita ihop för honom. =P

25+4

Samtal från läkaren, jag har tydligen streptokocker i urinen :S Men hon tyckte samma som jag att det var konstigt att jag inte känner av det. Borde inte det göra ont?!
Men men, en ny medicin så blir det nog bra.
Vet nån vart man köper bälte för foglossningar, är det samma sak som stödbälte? För hon på apoteket hade ju inte en susning om vad jag prata om.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Du skulle ha frågat veteranen, haha!



http://www.gulare.com/shop/index.php?main_page=index&cPath=83

2009-11-23 @ 17:20:12
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: simone

Det är bra Helena!! dra med han ^^

jag ser att du redan fått svar om bältet med =)så då behöver ja ..

2009-11-23 @ 23:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0