1 vecka. . .

kvar till BF !! Tjoho o hej.
Men har massa förvärkar så man kan ju hoppas att han snart tittar ut. Helst nu, på en gång. ♥

Inte mycket gjort om dagarna, nu riktar jag in mig på att vila så mycket som möjligt då inte denna förj*vla hosta vill ge sig.
Inget halsont än, (peppar peppar) men hostan är nästan värre.

Igår hade vi med oss Vicke hem helt oväntan, och har var sååå mysig med moster.
Christers pojk sa han att han var men satt med mig under hela tiden nästan, go pojken!

Och i morgon är det förhoppningsvis sista mötet med Bm, en annan denna gång då våran dragit utomlands hehe. Känns ju tryggt, men hört att hon är trevlig o gå denna Solvieg så det ska nog gå bra! =)

Bakade scones i morse och en kaffekopp på det, var smarrigt.
Men nu blir det ännu en kopp och sällskapa hjärtat som spelar, i brist på annat =P

Kommentarer
Postat av: Helena

Tur man kan stava nu för tiden, *Oväntat och *han ska det ju stå :D

2010-02-24 @ 11:49:47
Postat av: Magda

Lillkillen kommer ut när du minst anar det =) Hoppas du slipper vänta över tiden bara!

Kram

2010-02-24 @ 13:21:07
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Mia

Förstår att ni längtar nu!!!

Tro mig du kommer veta när det e på G.

Det känns som mega kraftiga menssmärtor, det dras ihop o stramar.

Försök o va hemma så länge som möjligt, o drick mkt o försök o äta ngt. Skriv upp när du har värkarna så har du koll på hur länge det e mellan varje, o skriv hur ont de gör.

Det gjorde jag, när jag åkte in så hade jag bara ngn centimeter kvar att öppna mig.

Mellan verkarna så åt o drack jag o lyssna på musik o satt på nätet =) Sysselsättning e viktigt! Så går tiden snabbare. Jag väckte ej min dåvarande sambo pga ville han skulle vara utvilad o orka köra o va med på resten.

Jag tog en sk naturlig förlossning, dvs utan smärtstillande. Det gjorde ont som fan, ingen idé o ljuga om det, men va det klart värt. E viktigt med att man tänker positivt. Jag tänkte hela tiden: Det e bara ett tag - det går över.

Jag tål smärta bra vilket i det fallet inte var så fel. Men jag e en positiv person som vägrar låta smärta knäcka mig så skrattade emellanåt faktiskt, man måste se det roliga i det hehe...

Självklart så skrek jag oxå, hade knappt ngn röst dagen efter haha... =) E ett jätte bra sätt o få mer kraft för o krysta.

Lycka till när dagen kommer!!!

2010-03-02 @ 02:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0