38+3

Dagen närmar sig, 11 dagar kvar.
Eller längre, hope not hehe.
Nedräkningen började dock för längesen. Men nu är det nervöst när man vet att det kan hända vilken dag som helst, och uppspelt såklart. Mest rädd för smärtan men den ska jag väl kunna trycka förbi :D

Hur reagerade eran kropp, några konstigheter, tecken, på att det var på G ?
Värkar förstår jag ju naturligtvis att man känner när det är på G men tänkte mer om det kändes nått speciellt innan värkarna kom ?
Om ni förstår vad jag menar i mitt mummel :D

Gårdagen med barnen gick superbra! Och detta med att moster inte kunde springa runt och leka fick hon minsann göra ändå. Mina två backup låg och degade i soffan och Tuvalie somnade nästan direkt.
Så Vicke och jag hade våran kväll igår =)

1 mars är ju ett datum att minnas också, 23 hela år fyller man då. Vilket glöms bort när vi har BF 3 mars !!
Men vi får väl se om det blir något födelsedagsfika för mig eller om det är nån annan vi ska fira.
Kanske inte är nån som tänker på att jag fyller år, tror vi alla är inne på 3:e =D

Nu sitter vi här med kaffekoppen i hand, utan något kaffebröd som helst. Är sååå sötsugen så går ju inte att förklara.
Men sen är det färdig ätet och tänka på figuren (försöka iaf) =P

Var inne på att hitta på något förut men tiden gick jag kroppen sa ifrån, och vädret dessutom. Man ska nog inte ge sig ut i onödan nu inte. Så en lugn och harmonisk kväll väntar istället, med den man älskar. + en väldigt sällskapsjuk katt !!
Ser inga fel i det heller..

24/3 och 8/4 är också två datum vi ska lägga på minnet ♥


Kommentarer
Postat av: Lindaa

Snart är de dax :) dom sista dagarna är såå långsamma men o andra sidan vet man ju att man ska få de bästa som finns när som helst :)

2010-02-24 @ 10:17:29
URL: http://lillindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0