Ojdå ^^

Haha jag har visst glömt detta med bloggandet. Opps..
Men nu då Marielle (som inte heller varit så flitig) ska jag blogga lite.

Klockan är sent så får bli ett litet inslag av vardagen.
Som det kanske inte finns allt för mycket att skriva om egentligen.
Dagarna går med storm, jag blir bara tröttare o tröttare för var dag som går.
Ligger nog en förkylning och jäser som inte riktigt vill bryta ut. Så man går runt och mår halv dåligt hela tiden.. Suck suck !!

Innandukom tycker nu att det är dags att byta namn till närdukom, men det tycker tydligen inte våran underbara bebis som vill ligga i värmen så länge han kan. Men snart förhoppningsvis är det dags, inte många dagar till BF nu, jippi.. Längtar längtar.

Men nu blir det sängen och se film, sova länge om mornarna. Passa på medans man kan !

Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Lindaa

bara 12 dar kvar, då kan du räkna me i alla fall 18 dar kvar. Haha neejdå, snaaart ä de dax!! Kram

2010-02-19 @ 09:03:32
URL: http://lillindas.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha optimistiska var vi här va =D Ne men jag tror nog att jag kommer gå över =) Hoppas allt är bra mer er :D

2010-02-19 @ 12:41:31
URL: http://innandukom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0