33+3

nuu är det inte länge kvar, känns det som iaf.
Och hoppas inte jag går över tiden för nu längtar jag efter den lille. var hos bm i torsdags och allt ser bra ut, hjärtat slår fint.

Han lever om och det är så underbart att känna och nu när man ser alla rörelser, suveränt!
Leker man tillbaka så är han i full gång hehe.
Pappa upp i dagen redan full i energi och sprallig. 

Skulle aldrig önska mig ett annorlunda liv. har det bästa man kan ha, underbar kärlek och snart det underbaraste av allt. En son, tillsammans med den man älskar mest. Kan det bli bättre?

Mina hjärtat, älskar er♥

Ultraljud igen på fredag, spännande spännande. Kanske se om det fortfarande är en pojke eller om det bara var navelsträngen som busar med oss hehe. U never know.
Sen längtar jag ju till på torsdag då bror och hans sambo ska på sitt första ultraljud. Se vad dom ska få =D

Nu sitter jag här med mitt is vatten och just tjötat lite med kusin, som snart kommer tillbaka för o vara lite social.
Blir en lugn kväll, två dagar nu i full action så gött o varva ner lite.

I natt har vi haft underbaraste Victor hos oss, stor pojk nu som sover borta från mamma och pappa.
Spelat spel och lekt. Idag har vi haft lillasyster och hennes familj på besök och familjen Henriksson på lite 1 års firande för Isak. Var trevligt att ha dom flesta samlade. Sen kom ju Linnea och Andreas förbi en snabb sväng men dom hade bråttom hem och sätta ihop sin nya soffa som dom väntat på i måååånga lååånga veckor. Så det kan jag förstå. Kommer nog att bli kanon. Men nu inköp för bebis va bror? =D


Kommentarer
Postat av: simone

hehe ja de lät som ni hade väldans röj hos er ^^

han körde hårt med dig hoppas ja..lille viktor =)

ja du Helena..inte länge kvar till plutten träder fram inte..uj uj..fort går de..och ännu snabbare går tiden när han väl är ute..swisch säger de bara med dagarna :)

ska bli så kul..<3

och du är värd all lycka!

2010-01-16 @ 19:37:45
Postat av: Helena

Haha ja det var röj två dagar tror jag. Men nu är det lugnt, skönt skönt..



Ja fort som busen =O Och nu är jag redo o klar så nu får han gärna komma hehe.



Åh tack så snäll du är. Det är du med <3

2010-01-17 @ 19:12:15
URL: http://innandukom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0