Intensiva dagar. . .

har det varit sedan nyårsafton.

Flytt hela dagen efter det firande hos min syster. Mysig och trevlig kväll så det tackar vi för =)

Fredag bestod av att packa upp och sätta ihop möbler. Min älskling är en riktig höjdare måste jag säga.
Hade det inte varit för honom så hade jag nog bott i kartonger än :D

Lördag städade vi ur gamla lägenheten och var på ikea. Sen hem och fortsätta plockandet.
Söndag såg likadan ut men nu är det ett komplett hem. Så skönt att vara färdig och bara kunna njuta av sista tiden som gravid. Om jag nu kan njuta av denna smärta, får göra mitt bästa, tur det ger det underbaste av allt som gör det värt!

Massa besök har man fått också, av både syskon och vänner. Alltid lika trevligt med kaffe sällskap!
Men nu måste jag säga att det är helt underbart att höra tystnaden och känna lugnet i kroppen.

I morgon blir det besök hos Simone o söte Max, inte hunnit vara där än ändå bor hon trappan ner hehe, men som sagt, intensiva dagar har gjort att man varken haft tiden eller orken. Så denna dag av vila var nog vad som behövdes.

Nu börjar man räkna ner dagarna, 59 dagar kvar nu hehe. Plus, minus.
Skulle helst se att det var idag han skulle komma, längtar !

Men nu blir det att dejta soffan och se på tv.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Skönt att grannen börjar komma iordning :)



Den sista tiden är en lång och jobbig väntan, men tro det eller ej, när bebisen väl kommit så kommer du ögonblickligen glömma all den jobbiga väntan :)



2010-01-04 @ 21:38:04
URL: http://missmellan.se
Postat av: simone

du är så välkommen ner så =)

och du har fått de super snyggt hemma..och jisses vilken aktiv karl! 10 p. till han ^^

Med mig som granne Helena kommer tiden gå såååå fort..HAHAHA! Inte en lugn stund från varann..=P

2010-01-04 @ 22:24:03
Postat av: Helena

Haha, vi får göra ett uppehåll o vårat förhållande sen i mars iaf =P Nä men att gött när det är lugnt också, är ju så van o vara själv hemma så ibland är det att skönt.



Ja marielle, Kan tänka mig att man glömmer denna jobbiga tid. Men hade ju inte gjort nått om det var smärtfritt, men i vilken dröm lever jag då hihi

2010-01-04 @ 23:27:49
URL: http://innandukom.blogg.se/
Postat av: simone

hahah..ja..de är väl då du kommer ner hit ist..=P

ja njut nu det sista av att kunna rå om dig själv..sen så har du ju en liten som vill vara med ^^ så ensamheten är underbar =)

2010-01-05 @ 09:23:42
URL: http://smulanochmackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0