V.34

Idag går jag in i vecka 34, tjoohej vad det går!
I morgon ett till ultraljud för att se om hans vidgade njurbäcken är i sin rätta form igen.
Var tydligen väldigt vanligt bland pojkar och oftast växer det tillbaka i sen
graviditet .
Så det håller vi tummarna för!
Känns bra att få göra ett ul till faktiskt, svårt att se iofs när bebisen är så stor men ändå =D

Haft min mor och två små bröder på lite tacos, smarrigt smarrigt och mätt blev man, magen säger stopp ögonen säger mer. Känns det igen?!

Lille Victor ringde förut och ville komma och fika hos moster, men det blev inte av, ibland har man för mycket runt sig och mycket att göra. Så han får komma nån annan dag o bli uppassad hihi.
Mosters ögonstenar♥

Nu blir det ett bad och sen lite tv, tidig kväll i säng iaf.

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Magda

Han är söt lille Victor!!! Ja ojoj så tiden springer iväg! Minns fortfarande då ni var här uppe o du var så nygravid :)

2010-01-21 @ 23:08:54
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: simone

badade du ganska sent? tror i sånnafall jag och Anders låg och lyssna när du tappade ur de..haha..annars var de din granne :P

lycka till idag:*

2010-01-22 @ 07:40:03
Postat av: Helena

Haha! Vilken trevlig sysselsättning Simone, ja, jag badade runt tio eller så =P Det enda som hjälper mär smärtan kryper på..

2010-01-22 @ 07:51:09
URL: http://innandukom.blogg.se/
Postat av: simone

ja de är den nya grejen..ligga och lyssna om du badar ;)

2010-01-22 @ 18:39:03
Postat av: Helena

haha! Det bjuder jag på =D

2010-01-22 @ 19:14:57
URL: http://innandukom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0