Oj oj oj...

Vad händer här???
Var ju ett bra tag sen jag skrev, totalt glömt bort denna.
Trodde jag skulle blogga en massa nu när han har kommit, våran lilla prins som idag blir 3,5 månad.
Så, så längesen var det jag skrev =S

Får väl göra lite uppdatering nu då ist.
Som sagt, 3 månader drygt är Caspian nu och dagarna rullar på galant som om man inte gjort annat än att varit mamma till denna lilla gosse.
Känns som han varit med oss hela tiden, snart ett år sen vi fick beskedet att vi skulle bli föräldrar. Tiiiden går fruktansvärt fort.

Med dopet avklarat känns det som en sten lättat, skönt att ha det gjort och det kunde inte bli mer perfekt. Alla nära och kära, prästen som döpt både mig och Christer, och nu även Caspian.
Söta Elin som ställde upp och sjöng så vackert för vårt under.

Och NU väntar jag på att bli faster, 26e juni är det beräknat så kan ju bli vilken dag som helst nu.
Och faster btw, låter så gammalt =D Tur jag är moster till tre små charmtroll som håller mig ung !

Sen väntar jag och längtar efter en annan ankomst, Magdalena&Krister som ska få sitt mirakel 28 aug. Längtar längtar, så till skellefteå blir det framöver, tjoho !

Sist men inte minst, Simone min käre vän, längtar till deras lilla dotter ska titta ut också..

Har jag glömt nån? Nån mer som ska ha barn ?? :D Skvallra då till mig hehe

Alltså, mycket att se fram emot under sommaren/hösten. Blir kanonbra detta!

Jag ska försöka att uppdatera här så gott jag kan, men nu blir det att krypa ner bredvid goaste prinsen som ligger och sover sött i mamma & pappas säng.

<3

Kommentarer
Postat av: Magda

Ja inte skriver du här ofta =P Kanske dags för ett nytt utseende oxå =)



Ja nu är det bara 8½ vecka kvar till vår lilla knodd är beräknad. Men man lär ju gå över ett år =P



Puss & Kram

2010-06-23 @ 18:31:14
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Helena

Jaa du får gärna hjälpa mig :D Jaaa, snart så hehe

2010-06-29 @ 08:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0