Tiden

bara rinner iväg med en väldans fart.
Snart blir vår lille knodd 4 månader, snart ett år sedan vi fick +:et. Hjälp hjälp, ta vara på tiden, det är något man lär sig!

Ännu en midsommar har gått, afton- grillade vi här hemma tillsammans med Lillasyster m. familj, två små bröder samt pappan till den minsta. Och självklart mina två älsklingar <3 Var kanon trevligt!

Dagen- var vi hemma hos tog det lugnt, sedan bar det iväg till äldre syster m.familj ute i flokerud och grillade. Jag och Vicke var dock dom enda som var på topp hehe. Men dom andra hade väl en bra dag innan så dom fick lov att vara lite slöa. Men det hindrade inte deras underbara son som var på hugget.. Tuvis och Caspian låg och sov under största delen av kvällen.

Varje dag händer det något nytt med Caspian, otroligt som dom lär sig dom små liven. Han skrattar för fullt om dagarna och är allmänt nöjd. Det gillar mamma starkt.

Var nere hos Simone en sväng igår, Max kom och tittade nyfiken på Caspian, och Caspian brast i skratt hehe. Så härligt o se!

Fick jaga ut nån sorts fjäril i morse, fy o fara så äcklig. Öppnade balkong dörr och fönster helt och hållet. Huh, får rysningar!

Men nu ligger liten i barnvagnen och sover så ska ta en dusch o göra mig klar, sedan får jag hundbesök =D

Ha en underbar dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0