Dåligt. . .

med uppdatering nu.
MEN
Nu är han äntligen här, måndag 8/3 10.50 kom vår lille Caspian .. 3620 gr och 50 lång!!
En vecka har gått och jag har aldrig njutit så mycket av vardagen som jag gör nu.
Med en till i familjen är vi fulländade. Så underbart♥
Den känslan den känslan, obeskrivlig..

På måndag börjar den RIKTIGA vardagen igen, Christer åker på jobb i norge och jobbar Mån-tors.
Så jag kommer att vara ensam för första gången på jättelänge, och nu med en bebis.
Ska nog gå så bra så bra, lite ledsamt är det, kommer sakna han fruktansvärt mycket när vi inte varit ifrån varandra på länge. Men Caspian kommer att fylla det tomrum med glädje !!
Samtidigt ska det bli skönt att komma igång med vardagen, visste ju att dagen då Christer åker iväg skulle komma. Var väl bara inte beredd på att det skulle ske så snart efter att vi fått Caspian.

Nu ligger han här bredvid mig och sover så sött, man kan knappt slita blicken.
Att man kan
åstadkomma något så vackert !

Kommentarer
Postat av: Nathalie Skoglund

Det kommer gå galant! men förstår att det blir konstigt utan Christer,han har ju varit hemma länge nu! Men nu får ni chansen att sakna varandra,det måste man göra ibland =) Tack för idag,Victor somnade nästan direkt efter ni åk och sov ända till halv sex,så han var sliten! KRAM

2010-03-15 @ 20:19:25
Postat av: simone

det kmr gå så bra så :))

visst kommer de kännas konstigt till en början..och när man är van att få hjälp med ..

kunde jag tycka va lite jobbigt när Anders började jobba men som sagt..man kommer in i de fort ^^

2010-03-17 @ 10:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0