Godmorgon

3 dagar över tiden. Hjäääälp, kan tiden gå fortare tror ni ?!
Jag har som känningar hela tiden, men wtf det ger sig efter en stund. =/

Igår passade vi barnen, jag och Vicke var och köpte glass av glasbilen som vi stanna så fint ute på skogsvägen. 249 kr, för att få rabatt på en annan glass haha. Ja, kunde lika gärna ha köpt det paketet för 99:-, för det var ju faktiskt det enda vi ville ha egentligen. Skippa rabatten för det blev ju inte billigare för d. Men efterklok är man :D
Sen åkte vi lite pulka, kollade in grottan som han stolt visade upp !
Tuvis var på bästaste humör och vi pussades o hade oss..
Så mysigt ♥

Idag vet jag inte riktigt vad som sker, Simone tror han tittar ut idag till i morgon, så bäst att inte ligga på latsidan iaf.
Nu blir det lite kaffe o kaka, god frukost. Sen dra dammsugaren (några varv) och tvätta.

Ha en bra dag alla i solskenet !

Kommentarer
Postat av: simone

jaaa komigen nu!!!

2010-03-06 @ 19:18:55
Postat av: jessica

nej riktigt jobbigt, nej kaffet lär väl hamnna på efterkälke lite kanske ?:)

Ja oj vad jag längtar :) veckorna går fruktansvärt fort nu! Men bebisen eran verkar inte vilja komma ut än .

2010-03-06 @ 23:03:57
URL: http://mammajessii.blogg.se/
Postat av: Sandra..

neeej neeje hälääna.. bebisen ska komma ut den 10e!! !! ...=D.. hoppas allt e bra me dig o magen lilla gummsan ..kraaaam

2010-03-07 @ 20:28:47
URL: http://flickornanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0