Jahopp. . .

Då har ännu en vecka (drygt) gått och jag har inte bloggat.
Börjar kanske tappa stinget.

2 dagar över tiden är jag nu, känns som en evighet men med tanke på hur länge man faktiskt får gå innan man sätts igång så är 2 dagar inte nått. 

Nu om dagarna försöker jag aktivera mig så mycket som möjligt. Mycket gåing och mycket ståing hehe.
Storstädning, bakning, hälsa på folk.
Ja vad gör man inte?!

Idag fyller Linnea 24 år, och snart (med snart menar jag juni) mamma hon med. Så grattis till dig :D

Idag ska jag baka kaka jag fått recept av Linnea, smarrigt.
Sen ut till Flokis och passa dom små medans dom är på vet. besök med gosigaste Bossabus.
Får passa på medans man kan umgås med dom två trollen, kan man ju visserligen sen också men inte i samma grad som vi gör nu. Victor han väntar att på att han ska få en kusin till, "bebis vaken?" så knackar han på magen hehe.

Nä, men man kanske ska ta o sätta igång här hemma. Christer sussar så sött än.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0